Eesti Laul 2024

Kuna eesti meediast on jäänud silma uudisnupukesed Eesti Laul 2024 lugude kohta, otsustasin kandidaadid ka ise üle kuulata enne kui vaatan, mida Sidni nende kohta räägib. Ma arvastasin Sidni arvustused paar aastat tagasi ja miskit tema videotes on, mis paneb mind jälle ja jälle tema arvamust kuulama.

5MIINUST, Puuluup “(nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi” – no rütmiline muusika mulle meeldib, sõnad ja pealkiri mitte nii väga. Selline lahe etnokas vibe on lool … suurel laval oleks äkki minekut. Video on ka teistsugune ning vaadatav 😀

Anet Vaikmaa “Serotoniin” – see lugu, refrääni osa, meenutab mingit teist lugu … Äkki midagi Lõhmuse loomingust … vaatab laulu autorit ja tunneb end blondiinina 😀. Iseenesest ju kuulatav lugu, aga ei miskit uut ja vau- efekti tekitav.

Antsud “Vetevaim” – Järgmine natuke etnokas lugu, kusjuures meenutab mulle mõnes kohas Kosmikute loomingut. Jällegi kuulatav lugu, kas just korduse peal, aga ära ma seda lugu ei keeraks. Vaesed haljakesed muidugi, kes video tegemiseks külmas poolpaljalt ringi jooksid 😀

Brother Apollo “Bad Boy” - tundub, et Eesti Laul läheb ka seda rada, et igal aastal peaks olema natuke raskem lugu sees. Samas, kui nüüd vaadata laulu autoreid (kirjapildi järgi tunuvad soomlased) siis arusaadav. Jep, mulle meeldib.

Carlos Ukareda “Never Growing Up” – ma vist olen seda lugu juba kuulnud, tõesnäoliselt Star FM’is kui seda veebist kuulan. Esimene lugu, mis on selline eurokas, aga kas see meelde jääks ja läbi lööks, on omaette küsimus. Jällegi kuulatav lugu.

Cecilia “FOMO” – ha ha, refrääni osa tuleb 90ndate reivi meelde ja ma ei ole kunagi reividel käinud 😀 Silme ees vilguvad neoonriietes kargavad tüdrukud 😀 Jep, kuulaks ka seda, nt kui jooksma lähen või on powerit vaja.

Daniel Levi “Over The Moon” – minu jaoks igav lugu, samas okei ka.

Ewert and The Two Dragons “Hold Me Now” – teine igav lugu.

INGA “No Dog On A Leash” – hm, mulle tundub sel aastal peale minevat rütmikamad lood. Samas vahepeal nagu vajub ära ja ei saa seda esialgset tempot minu jaoks üles. Pigem ei kuulaks vabatahtlikult. Aga mulle meeldib selline hausilik rütmikus selles loos.

Ingmar “Dreaming” – esimene emotsioon oh no, veel üks ballaad. No ja see on selline klassikaline euroballaad, mis loodab paljuski laulja hääle vastupidamisele live’i ajal. Noup, ei meeldi mulle või noh, jällegi igav.

Laura Põldvere “Here’s I Draw The Line” – olen näinud postitusi selle loo kohta ja lootused on kõrged. Ja enne loo autoreid täiega lootsin, et ei ole jälle tegu Sven Lõhmuse looga. No ei olegi. Jälle üks ballad, aga isegi kuulatav. Teagi kas tegu hea artistiga või lugu on hästi kirjutatud.

Cartoon, Ewert Sundja “Oblivion” – alguses on kahedraakonilik vibe sees. Lugu kerib ja see trammibussilik rütm annab mõnusalt rütmi juurde. Teistsugune lugu. Mulle isegi meeldib.

Nele-Liis Vaiksoo “Käte ümber jää” – vaatan videot ja nii tahaks talviselt lumises Eestis olla. Lugu on täita hea ning kuulaks seda veelgi.

OLLIE “My Friend” – järgmine raskem lugu ent mulle meeldib. Tegelikult meeldis mulle ka tema eelmise aasta lugu, kuid Bedwetters meeldis rohkem 🙂 Jep, kuulaks veel kord.

Peter Põder “Korra veel” – uuu 80ndad on tagasi 😀 Natuke nagu lihtne lugu, samas rütmikas. Isegi kuulaks.

Silver Jusilo “Lately” – algus meenutab eelmise aasta Andreas Poomi lugu. Aga ketrab edasi ja läheb rütmikaks 🙂 Sõnad on muidugi lihtsad.

Sofia Rubina “Be Good” – no Sofia jääb ikka oma stiili juurde. Seekord siiski mõnusat teistsugune lugu võrreldes teiste lugudega, just refrään meeldib. Aga miskit jääb siiski puudu.

Traffic “Wunderbar” – muusika pole üldse nendelik. Ja ma just mõtlesin, et kas Stig ei osalegi sel aastal 😀 Ma ei oska nüüd sellest diskokast (reivist :D) arvatagi, nagu liiga juustune, aga äkki siiski toimib?

Uudo Sepp & Sarah Murray “Still love” – näedsa, üks duett ka. Täitsa okei lugu ju, aga ma arvan, et kaugele ei jõua.

YONNA “I Don’t Know About You” – njah, üks igav lugu siia lõppu. Kohati nagu otasin, et lugu läheb mingist hetkest kiiremaks, aga ei. Ja noo lugu ei muutu ka edenedes paremaks.

Kui aus olla, siis sel aastal ei ole ühtegi lugu, mis mu paneks muud asjatoimetused seisatama ja vaid seda lugu kuulama. Ilmselt Ollie läheb kaugele ent mulle jäi ka Traffic meelde. Ilmselt peaks lugusid rohkem kuulama, et mingi oma eelistus tekiks.

1 thoughts on “Eesti Laul 2024

  1. Pingback: Eurovisioon 2024 – Elu on seiklus … Anna võimalus enda omale !

Lisa kommentaar