Remontika 2023

Lugesin just, et viimati kirjutasin maja renoveerimisest juuni alguses ja siis arvasin, et saame kiirelt köögi korda. Kerge mure oli, et äkki katuse vahetus ja köögireno kattuvad ning hakkavad üksteist segama ent kalendris tundusid nad lihtsalt olema tööd, mis satuvad toimuma üksteise järel. HA HA HA, nali muidugi jälle minu/meie kulul. Kas ma juba ei ole õppinud nende paari aastaga, et mis puudutab majaga seonduvaid plaane ja töid, siis üks asi on plaan ja teine reaalsus. Juunis jõudsime köögirenoga täpselt nii kaugele, et mul oli juba prügikonteiner tellitud, pahtledaja käis ja andis oma tööle hinna (see läks muidugi topelt sellele, mis meil esialgselt eelarves oli) ja olime panemas tööde tegemise aega paika , et pahteldaja, elektrik ja paigaldajad saaksid oma tööd ära teha õiges järjekorras kui selgus, et pahteldajal on esimene vaba nädal alles augustis 😀 Jommaijooo ma ütlen, hea oli et mul tuli mõte uurida, kas tööd saavad ikkagi plaani ENNE kui hakkame vana kööki välja võtma. Mul ju põhimõtteliselt oli kuvalda juba soojaks köetud, et hakkame aga lammutama. Igatahes, kuna elutoa remondis läksime pahteldaja töökvaliteediga ikka väga alt pluss praegune kolmik on omavahel pikemalt koos töötanud, otsustasime, et seekord ootame ja loodetavasti saame ikkagi parema tulemuse. See tähendas aga seda, et köögireno lükkus augustisse.

Juunis aga leidis aset katusevahetus. Mul ei ole ühtegi halba sõna öelda kogu töö ja protsessi kohta. Põhimõtteliselt kahe nädalaga olid meil tellingud üleval*, vana katus ära võetud, uus asemele pandud ja tellingud maas. Sisse mahtusid veel kaks nädalavahetust ja paar vihmast pärastlõunat. Aga värskendav oli näha vahelduseks inimest, kes oligi reaalselt hommikul kell kaheksa tööl koos paarilisega ja nad tegutsesid. Muidugi oli mõnel päeval suuremat müra ja kaks nädalat oli tagaaeg kiviklibu täis, aga ehitustööd käisid. Mina ei saa vahest aru nii palju kui näiteks oleksime mõne toa ära remontinud ent ilus punane katus on tõesti. Loodetavatsi saame talvel tunda ka seda, et soe seisab paremini sees ja küttearved ei ole megad, kuid see on juba tuleviku teema.

*muidugi tellingukutid olid ikka kamp omaette. Hästi lärmakad, pidevalt näksisid midagi (muidugi ei ole minu asi, kes mida kui palju endale kõhtu laadib) ja kulistasid purgijooke kurgust alla ent tüütu oli nende järgi tühje purke oma aiast kokku korjata. Tellingute paigaldamise päeval mõtlesin, et okei need paar purki äkki tõesti ununesid neil prügikonteinerisse panna, sest nad toimetasid terve pika päeva siin. Aga telngute mahavõtmine oli tõesti vaid paari tunni töö, aga siiski leidsin tühje purke…

1 thoughts on “Remontika 2023

  1. Pingback: Köögiremont – Elu on seiklus … Anna võimalus enda omale !

Lisa kommentaar