Kolmas nädal tervislikumalt

Hm, ei oskagi nagu kuskilt pihta hakata selle postitusega. Midagi ju väga drastilist ei toimunud, enamuse päevadest suutsin olla korralik nii söömise kui veejoomise koha pealt. Nädalavahetusel olin patune, kuid palju vähem kui kahel eelneval 🙂 Et nagu täitsa okeika on olla. Ja vaikselt hakkab harjumus tervislikum olla sisse jääma. Seega numbrite maailmas toimusid järgmised muutused:

kaal – ikka 72.2/71.2kg*
rinnaümbermõõt – 94cm (-2cm)
ülakõht – 84cm (sama)
keskkoht – 87cm (-4cm)
puusad/alakõht – 97cm (-1cm)
pepu – 100cm (sama)
käsi – 30cm (+1cm, muskel hakkab kasvama?)
kintsud – 60cm (sama)

Seega, kui mina ennast vaata, siis nagu oleks vaikselt midagi muutumas, aga ma ei näe suuri muudatusi. Pigem tekitab hea enesetunde teadmine, et ma midagi teen ja rühin oma eesmärgi poole. Ja olen ses suhtes enda üle uhke, et kuigi mul on neid käegalöömise hetki tekkinud ja päris mitu, siis kuidagi suudan neist üle saada ja edasi minna. Just mis puudutab näiteks hommikul ülesärkamist mõttega, et kurja enne kui saan kohvi juua, pean jooma pudeli vett. Või avastus, et parem on oma T25 trenn(id) kohe hommikul ära teha ja siis on asi kaelast ära, aga enne seda ei saa ma süüa, sest siis ma ei jõua midagi teha … Ühesõnaga, kui mul tekibki see käegalöömise hetk, siis ma lihtsalt suunan oma mõtted mujale, sest nii kui ma hakkan ketrama, kuidas ikka mul on mingid piirid ees ja see “rikub” mu elu, siis ma ketran ja ketran kuni lööngi käega. Ja seda ma ju ei taha.

Rääkides liigutamisest, siis oli eelmine nädal täitsa OK:

esmaspäev, 3/7
– T25 x 2**

teisipäev, 4/7
– jalutamine korralikus tempos 14.6km, 2 tundi ja 46 minutit, kulutatud 749 kalorit

kolmapäev, 5/7
– puhkepäev

neljapäev, 6/7
– jalutamine okeis tempos 6.2km, 1 tund ja 20 minutit, kulutatud 345 kalorit
– T25 x 2

reede, 7/7
– T25 x 2
– lisaks käisime sõbrannaga pargis lastega jalutamas, kuid seda ma ei salvestanud

Nädalavahetus ka puhkasin

Seega, niimoodi vaikselt omaette toimetada on täitsa tulemuslik. Minu jaoks ongi oluline, et ma naudiks protsessi. Kui ma tõesti tunnen, et ei jõua T25 teha või ei ole selleks tuju, siis lähengi pikemale jalutuskäigule. Või kui mul isutab jäätise järgi, siis ma luban endale seda. Isegi kui mu päevane kalorikogus veidike ületatud saab. Enamus päevadest ma ju jään 1500 piiridesse. Lihtsalt, seekord olen aru saanud, et eelkõige peab ise olema õnnelik ja tundma rõõmu/naudingut protsessist endast. Mis annab mulle enda kehaline piitsutamine ja menüü kärpimine, kui mu eesmärk ei ole megagiga hiigelvormi saada, vaid piisavalt kaalu kaotada ja keha vormida, et ennast oma kehas hästi tunda.

* selle nädala kaaluga on selline naljakas olukord, et ma täpselt ei teagi kas ja kui palju ma kaalu kaotasin. Nimelt kui esmaspäeva hommikul kaalule astusin, näitas see 72.2kg, mis muidugi mul motti maha tõmbas, kuid sain siiski joonele. Mingil põhjusel astusin kaalule ka teisipäeva hommikul, mil siis lõi ette 70.1kg. Astusin ka teist korda, kuid number jäi samaks. Ehk ei ole mingi valemiga võimalik, et ma ühe tavalise päeva kaotasin 2kg. Igaks juhuks kaalusin end ka täna hommikul ning ikka oli number 70.1kg. Seega, ma ei teagi, kas ma eelmine nädal ikkagi võtsin kaalus juurde või ei ning kas mu õige kaal on siis 70.1 ning kui palju sel nädalal kaalu maha läks. Igatahes, võtsin selle nädala mõõdupuuks kuldse kesktee – 71.1kg

** kui mul oli eelmine nädal “geniaalne” plaan teha T25 kolmel päeval ja iga päev 2 sessi ehk kokkuvõttes ikkagi teen oma rutiini ära, siis ilmselt pean minema ikkagi ühe trenni tegemisele päevas. Lihtsalt, mul ei ole piisavalt jõudu ja võhma, et teine trenn 100% kaasa teha. Ja seetõttu tunnen, et ma ei saa ka nii palju trennist, kui võiksin. Seega arvatavasti hakkan sellest nädalast ikkagi iga päev ühe trenni tegema.

Lisa kommentaar

