Teine nädal tervislikumalt

Hm, teine nädal ei olnud nii edukas kui esimene. Eks osalt ma ka ootasin seda, et numbrid ei kahane kiirusega, mis esimesel nädalal, sest noh keha ju harjub mingil määral uue rutiiniga. Nädala esimese poole suutsin ilusti tubli olla – tegin trenni, jõin vett ja sõin ilusti nagu peab. Neljapäeval aga oli meil siin ärevevad hetked majas ja seetõttu ei jõudnud ma oma plaanitud pikale jalutuskäigule, ununes lõunat üldse süüa (haarasin tee peal kaasa snickersi), õhtusöögi siiski sõin ning päev jäi tegelikult kalorite piiresse. Reedel oli ka tubli kuni õhtusöögini, kui asendasin oma tavapärased köögiviljad kana kõrval friikatega ning kastsin üle majoneesi ja ketsupiga. Noh, patusöök või nii 😀 See oli isegi ok ja oleksin oma kaloraazi piiridesse jäänud, aga siis sõin veel 2(!!!) magussööki ka – üks oli selline purgis serveeritav juustukook ja teine shokolaadivaht. Ahnusel ei ole piire eks … Samas, eks mu omad vitsad mind peksid korralikult, sest ma usun, et just see suur kogus magusat mulle korraliku kõhuvalu tekitas. Nädalavahetusel olime sõbrantsidega Leedsis ja no looogish, et ma siis ei dieedita (nt korralik restoraniburger friikatega lõunasöögiks, kohvi ja kook kell 8 õhtul, mäkiburger 4 hommikul, pasta pühapäeval hommiku/lõunasöögiks, alkohol). Aga mis siis ikka, numbrid järgmised:

kaal – 72.2kg (+0.4kg) kahe nädala kokkuvõttes siiski kaalukaotust 2.1kg
rinnaümbermõõt – 96cm (sama)
ülakõht – 84cm (-2cm)
keskkoht – 91cm (sama)
puusad/alakõht – 98cm (-1cm)
pepu – 100cm (-1cm)
käsi – 29cm (pean endiselt ootama Miku assisteerivat kätt)
kintsud – 60cm (sama)

Ehk numbrid ei ole nagu kõige ilusamad, kuigi ennast tunnen vägagi hästi. Nt kui riietepoes mõnda asja proovisin, mis ei mahtunud selga, aga peaks olema minu tavapärane suurus, siis ei langenud ma masendusse ja ei tekkinud käega löömise tunnet. Lihtsalt nentisin fakti, et peab endaga veel vaeva nägema. Kuigi täna hommikul kaalult (mitu korda) maha astudes oli küll tunne, et enam ma ei viitsi 😀 Aga võib-olla oli tegu ka nädalavahetuse väsimusega, mis hommikul välja lõi, kuna Noorhärra otsustas kella kuuest luugid lahti teha 😀

Liigutasin ennast nii palju:

Esmaspäev, 26/6
– jalutamine koos põikega poodi 5km, 1 tund ja 5 minutit, kaotatud 281 kalorit
– T25 – 2 x 25 minutit

Teisipäev 27/6
– jalutamine kiiremas tempos poodi 8.8km, 1 tund ja 45 minutit, kaotatud 493 kalorit
– harjutused kintsudele (30 igat harjutust), kõhule (selili lamades jalad koos üles 20 korda; ülakõhu tõsted käed kukla taga ja jalad 90 kraadi üleval 20 korda; plankhoid 30 sekki) ja kätele (10 õiget kätekõverdust, kaks ringi

Kolmapäev, 28/6
– T25 – 2 x 25 minutit

Neljapäev, 29/6
midagi ei teinud

Reede, 23/6
– T25 – 25 minutit (kuigi algul plaanisin 2 satsi teha, siis elu emana lihtsalt ei lubanud rohkemat JÄLLE :D)

Nädalavahetus nagu juba ütlesin ei olnud mingit trenni. Käisime küll väljas ja tantsisime, samuti jalutasin pühapäeva õhtul Noorhärraga mänguväljakule kiikuma ja tagasi, seekord oli ta vankris.

Olen aru saanud, et esmaspäeviti on mul kõige raskem nö. ree peale tagasi saada. Peamiselt seetõttu, et nädalavahetus on selja taga ja siiani olen võtnud neid kahte päeva veidi iisimalt – rohkem väljendub see oma toitumise mitte jälgimises, sest iseenesest keha ju vajaks veidike ka puhkust. Seega mõtlesin täna ise, et maksku mis maksab, aga nädalavahetuseti tuleb ka korraliku(ma)ks hakata, Mikugi ütles, et pigem lubada endale 1 patune söögikord nädalas, kui et võtta terve nädalavahetus vabalt. Vaadates eelmise nädala numbreid, peaks ma tegema kolme asja:

A) leidma tõhusaid harjutusi pepu pringiks tegemiseks, selja tiivakeste kaotamiseks (noh need voldikesed, mis tekivad kui sirge seljaga seista) ja võrdselt kaks harjutust üla- ning alakõhule;
B) praktiseerima tervislikku toitumist terve nädala lubades endale ühe patuse söögikorra
C) proovima juua päeva jooksul u 4 liitrit vett. Täitsa teostatav kui seda teadlikult teha ja pidevalt lonksata pudelist. Selle tulemusena tegelikult joon ma kohvi vähem, kuna noh ei mahu lihtsalt 🙂 Samas, ma ei tea, kas vesi viib mul mineraale organismist välja või mis, aga aegajalt lisan ma pudelile veel veidike soola, selline soola isu on 😀

Vaatasin täna ka kalendrisse, et järgmine perepuhkus on meil ees augusti keskpaigas, noh nii seitsme nädala pärast. Kui ma jätkan tubli olemist ja kaotan keskmiselt ühe kilo nädalas, siis puhkuse ajaks peaksin pm oma normaalkaalu ülemise piiri kätte saama. Motivatsioonimaterjali on 😉

Lisa kommentaar

