Pulmaskäik

Nädalavahetusel juhtus see, et esimest korda olin mina Noorhärrast terve öö eemal. Mikul on seda paar korda varemgi juhtunud, kuid minul mitte. Läksime kauaoodatud pulma ning Noorhärra jäi koju vanaemaga kvaliteetaega veetma. Kui aus olla, siis põdesin natike, rohkem enda pärast, et kuidas see öö eemal välja näeb. Noorhärra on ise suht tsill laps ja tal üldjuhul ei ole probleemi kellegagi kahekesi meist eemale jääda (ja nii ka seekord). Ma ise lihtsalt pabistasin, et hakkan kohutavalt teda taga igatsema ja ei saa õhtut nautida. Jah, igatsesin küll, aga samal ajal oli mõnus vaheldus ka. Seda enam, et sain näituseks rahulikult nii palju punast veini juua kui vaid tahtsin, sest ei olnud ju kedagi, keda peaks koju sõidutama või kelle eest hoolt kandma või kelle jaoks öösel ülesse ärkama. Eks pühapäeval ju oli vaja lapsevalves olla kui kodus tagasi oleme, kuid minu sisemine alkomeeter hakkas just õigel ajal tööle ning mingit pohmellust ma kannatama ei pidanud.

Aga rääkides ettevalmistustest, siis esiteks otsustasin ma laupäeva hommikul oma kleidi osas ümber, mis tähendas ka seda, et pidin minema kiirkorras linna paari asja ostma. Tüüpiline mina, et mõni asi ikka liialt viimasele minutile jääb. Aega läks sutsuke kauem kui plaanisin, et pm oli meil lapsehoidja juba kohal kui mina tagasi jõudsin, kuid ometi oli aega kaks sõna lobiseda, kiirelt pesus käia ja siis joosta ilusalongi. Õnneks asus viimane tõesti nurga taga, mistõttu hiljaks ma ei jäänud. Sain muidugi jälle kord ärrituda brittide teenindusvaldkonna pohhuismi peale*, kuid minu õnneks lahenes kõik hästi. Nimelt, kui kohale jõudsin, vaatas meikar mind nagu uut ilmaimet. Temal näiteks ei olnud kuskil kirjas, et ma tulema pidin :S Kusjuures ma mäletan väga hästi, et kui endale aega kirja panemas käisin mai lõpus, siis oli tema ka olemas, küll kliendina, ent ta nägi mind ja teadis et peab oma ajagraafikust üle vaatama, kas on vaba aega ning vajadusel mulle helistama ning muudatused sisse viima. Mingit kõnet ma ei saanud nende nädalate jooksul ja kuigi ma igapäevaselt salongist mööda jalutasin ja pea iga kord mõtlesin igaks juhuks sisse põigata ja küsida, kas mul ikka on aeg kirjas, siis ei teinud ma seda. Sel lihtsalt põhjusel, et helistanud ei olnud mulle keegi ja mul oli kodus infovoldik mulle broneeritud ajaga. Seega miski ei viidanud, et minu aeg oleks justkui unustatud. Samas äkki ongi hea, et ma sisse ei põiganud, siis oleksin avastanud varem, et mul ei ole bronni ja siis ei oleks nad ilmselt ka mulle vastu tulnud ja pigem palunud uue aja kuskil mujal leida. Siis oleks puuks käes olnud 🙂

Ootama pidin kuskil 20 minutit ja siis läks veel poolteist tundi, kuniks ilus ma olin. Meigiga jäin väga rahule, juuksed olid sellised OK, aga selleks ajaks kui me umbes 2.5 tundi hiljem oma öömajale jõudsime, pidin ikkagi ise kohendama ja sättima seda. Hea, et ma juukselaki taipasin kaasa võtta. Vahetasime riided, võtsime all pubis paar tervitusklaasi ning sõitsime taksoga peopaika. Pilte mul kahjuks suurt ei ole, sest ma läksin peole ikkagi 🙂 Mõned pildid proovisin endast teha, kuid midagi selget sealt välja ei tulnud.

Pidu ise oli vahva – palju rahvast; live bank; baarinurk, kus koguaeg melu käis; saime osa nii pulmatordi lahtilõikamisest (maitsta kahjuks ei jõudnud) kui nägime pruutpaari esimest tantsu; mingi hetk maiustasime grillburgeriga, kuid üldiselt sotsialiseerusime palju Miku tuttavate ja sõpradega ning tantsisime palju. Poole ühe aeg öösel löödi lambid põlema ja oli aeg end minekule seada. Meil vedas ja saime takso väga kiirelt ning umbes ühest olime juba voodis. Niiiiii mõnus oli magama minna teadmisega, et keegi sind üles ei ärata ja hommikul põõna kaua tahad. Njah, põõnamisest ei tulnud midagi välja, sest kõht läks tühjaks ja nii me kaheksast ennast sööma sättisime. Full English Breakfast – isegi kui sul pohmakat ei ole, on see parim pohmakaravi 😀

Ilm oli hästi nadi ja vihmane, seega võtsimegi suuna kohe kodu poole tagasi. Üks noormees tervitas meid väga laia naeratusega ja roomas kribinal meie juurde, et sülle saada. Tegelikult oli täitsa mõnus kodus varakult tagasi olla, sest nii jäi meil pea terve pühapäev niisama olemise jaoks. Ja see öö eemal andis mulle korraliku energialaksu. Peaks tihemini niimoodi kahekesi ära minema 🙂

*olen tähelepannud, et kuigi palju kiidetakse brittide klienditeenindust, siis vähemalt siin minu ümbruskonnas saan tihtilugu tunda liiga familiaarset suhtumist. Jah, minu probleem, et ma ei taha kassiiridele ja ilutegijatele oma tervet elulugu jutustada, kuid see ei takista mind seda mitte nautima. Samas selline small talk on mul teinekord kerge tulema. Igatahes, viimane kord kui ma end korralikult välja vihastasin, ja mistõttu ma enam sellesse salongi oma jalga ei tõsta, oli jõulude aeg kui oli meil jälle kord pulma minek. Sain suht viimasel minutil endale aja kirja ja läksin kohale nagu peab. Arvestasin, et vast tunnike-poolteist läheb ja selle aja saab Miku Noorhärraga kodus hakkama. Tol hetkel oli ta veidike üle kuu vana ja puhtalt veel rinnapiimal (mida ma ühe söögikorra jagu ka välja pumpasin). Kui ma salongi jõudsin, vabandati, et suts läheb aega enne kui minu juuksed ja meik ette võetakse. Mida mulle aga ei öeldud, oli see et nad oli ajaga juba niigi jännis ja kõik bronnid olid umbes pooleteise tunni võrra edasi lükkunud. Kui ma seda oleks teadnud, siis ilmseks oleksin koju läinud ja proovinud ise midagi leiutada. See suts oli 20 minutit, kui keegi leidis lõpuks aja mulle rullid pähe keerata. Pärast seda ootasin ma tunnike vähemalt ja nihelesin toolil, sest teadsin juba et kodus hakkab olukord veidike kriitiliseks muutuma. Ootasin veel, sest pm oli möödunud pea kaks tundi sellest ajast kui ma uksest sisse astusin. Lisan siinkohal, et teenindajaid oli mitu ja inimesed reaalselt ootasid, kuid ometi neil oli aega lobiseda, nalja visata ja niisama oma pause võtta. Kui ma juba pea poolteist tundi olin oma toolis istunud, siis ei pidanud enam vastu ja küsisin konkreetselt tollelt tidrikult, kes mu juuksed tegema pidi (ja kes on ka koha omanik), et kaua ma veel ootama pean … niigi olen siin pea kaks tundi istunud niisama, samal ajal kui mul on kodus pisike beebi ootamas. Oh sa juudas kus salong hetkega haudvaikseks jäi, sest ega keegi ju Inglismaal julge näkku otse öelda kui midagi ei meeldi, ikka naeratades kiidetakse vaid takka. Pärast seda hakkas juuksur end kiiremini liigutama ja peagi ma toolis istusin. Ta küll üritas mu tuju veidi parandada arendades small talki, aga no välja see tal ei tulnud. Kui juuksed tehtud, oli kui imeväel kohe ka meikari tool vaba ja pm sain ma tunnikesega korda, nägin muideks väga hea välja ja jäin tulemusega rahule. Aga vot see, et niimoodi mind ootama pandi (nii paraku juhtub alati selles salongis, sest eelnevalt olen seal paaril korral lõikusel käinud) viskas kopsu nii üle maksa ja pani mind väga halvasti ja mitte respekteeritult tundma, et ma lihtsalt ei lähe sinna tagasi. Lisaks veel see, et maksin lõpuks rohkem, kui mulle algselt ennustati (ei tea, kas liigselt nende õhu hingamise eest). Seda enam, et ilusalonge on siin nii palju ja tundub, et klientuuri ka jätkub (äkki seetõttu lubavad nad endale sellist suhtumist), seega olengi nüüd jälle ühes teises juuksuriteenuseid kasutanud.

Lisa kommentaar

