Esimene nädal seljataga

Kui aus olla, siis ma ootasin täna hommikust kaalumist ja mõõtmist väga. Endalegi positiivseks üllatuseks olen suutnud oma päevakalorite hulgast kinni pidada*, vett olen ilusti joonud** ja ka füüsiliselt olen end igapäevaselt liigutanud. Seega oli vägagi tõenäoline, et kaalu ma kaotanud olen. No OK, nädalavahetus oli lõdva, sest käisime pulmas*** ja pühapäevane päev läks lihtsalt korralikult lappama (no ei ole ju vaja pm karbitäis küpsiseid õhtul üksi nahka pista). Aga ma üldse ei tunne süümekaid, et nädalavahetusel vabalt võtsin. Tavaliselt tunneks ma end praegu mega halvasti ja tahaks kõigele käega lüüa 😀

Enda jaoks kirjutasin üles ka, mida ma aktiivset tegin:

Esmaspäev, 19/6
– jalutamine koos põikega poodi 8km, 1 tund ja 40 minutit, kaotatud 484 kalorit
– T25 – 25 minutit

Teisipäev 20/6
– jalutamine kiires tempos poodi ja tagasi küllaltki lämbes olukorras 10.1km, 2     tundi, kaotatud 603 kalorit
– harjutused kintsudele, kätekõverdused, need õiged mitte põlvedel (2×10), kõhulihased (2×10)

Kolmapäev, 21/6 (siiani kõige produktiivsem ja edukaim päev)
– jalutamine rahulikus tempos mängugruppi ja hiljem ringiga koju tagasi 6.4km, 1
tund ja 25 minutit, kaotatud 367 kalorit
– T25 – 25 minutit x 2

Neljapäev, 22/6
– jalutamine hoogsas tempos ringiga poodi ja siis sama teed tagasi pangakaarti otsides 9.4km, 2 tundi, kaotatud 528 kalorit
– harjutused kintsudele, kõhule, kätele

Reede, 23/6
– jalutamine kokku u 40 minutit nii, et Noorhärra oli traksidega mul kõhu peal, võttis ikka võhmale küll, sest ta ei ole ju enam 4 kilone beebi. Kalorikaotust ei tea, sest ei pannud SportsTrackerit peale
– T25 – 25 minutit (kuigi algul plaanisin 2 satsi teha, siis elu emana lihtsalt ei lubanud rohkemat)

Nädalavahetus nagu juba ütlesin ei olnud mingit trenni, kui välja arvata pulmas tantsimine 🙂

Hakkasin ka aktiivsemalt vaatama omale pulsikella, sest olen päris pikka aega ühte tahtnud ja eks ta annaks mulle parema ülevaate, kui palju ma kaloreid kaotan. Praegu nt ju ainult arvan, mis võiks olla põletatud kalorite hulk T25 tehes ning kui tavalisi harjutusi teen, siis ei ole absull mul numbritest aimu. Lisaks mängin aegajalt mõttega, et äkki võtan end kunagi kokku ja hakkan ka jooksmas käima … siis oleks ka uut pleierit vaja.

Ah mis ma siin ikka lobisen, panen siis uued numbrid tänase seisuga kirja:
kaal – 71.5kg (-2.8kg)
rinnaümbermõõt – 96cm (-4cm)
ülakõht – 86cm (-2cm)
keskkoht – 91cm (-6cm)
puusad/alakõht – 99cm (-3cm)
pepu – 101cm (-1cm)
käsi – 29cm (pean ootama Miku assisteerivat kätt siin)
kintsud – 60cm (-1cm)

Kommenteeriks nii palju, et ilmselgelt on 2.8kilo kaotamine nädalaga just mitte kõige tervislikum. Samas, ma usun et paljuski on siin tegemist sellega, et tarbin rohkem vett ja keha ei pea ise enam liigset vedelikku kinni hoidma (inglise keeles water retention) ehk sealt ka suurem kaalukaotus. Sentimeetrite vähendamise koha pealt peaksin sel nädala veidike tõsisemalt toimetama ülakõhu, pepu ja kintsudega. Ilmselt peaks mingid head harjutused leidma sarnaselt kintsude treenimisele.

Aga üldiselt tunnen endiselt motiveeritult ja väike hasart on koguaeg sees. Pulmas näiteks tehti mulle kompliment, et näen väga hea välja, kuigi sünnitasin hiljuti. Ja ka Miku kinnitus, et ta näeb, et reaalselt väiksemaks muutun, aina innustab. Eks siis sellel nädalal uue hooga. Hea, et me vankriratta korda saime, muidu oleks mul korralik puuks liikumise koha pealt 😀

* isegi kui ma liigutan end, siis üritan päevakalorite hulga hoida 1500 piires
**avastasin, et minu puhul toimib see, kui kohe hommikul enne sööki joon ühe pudeli vett ära. Paneb kuidagi süsteemi tööle ja ei ole joomine nii vastumeelne. Lisaks kindla suurusega veepudeli kasutamine on aidanudki igapäevaselt vähemalt 3 liitrit vett ära juua. Ja kui plaanin mitu tundi õues olla, joon kodus rohkem vett, et maksimaalselt saaks see juba väljutatud.
*** laupäeva hommikul ma ikkagi jõin vett ja sõin korraliku söögi, aga noh siis tuli pulm ja punane vein ja pulmasöök … oot, aga ma ju tatsasin mänguplatsile Noorhärraga kiikuma eile õhtul, eks natsa ikka kaotasin siin ka kaloreid 🙂

PS! Tegin endast eelmisel esmaspäeval fotod, noh seisin pesu väel ja kaadrid on nii eest-, tagant-, kui küljevaatest. Kole, KOLE on see vaatepilt. Ma ausõna ei uskunud, et nii vormist väljas olen, sest ma lihtsalt ei näinud seda riiete all … ja pesuväel peegli ees olemist ma lihtsalt vältisin 🙂 Aga nüüd on reaalsus salvestatud ja kui mul kunagi peaks tekkima isu oma elumuutusele käega lüüa, siis on hea vaadata tagasi aega, kus ma enam olla ei taha. Ja EI, siia ma neid pilte üles ei pane, vähemalt veel mitte. Võib-olla kunagi hiljem, kui olen vormis ja sale, siis on hea näidata, sest enam ma ju selline ei ole.

2 thoughts on “Esimene nädal seljataga

Lisa kommentaar

